Ads 468x60px

Pages

Wednesday, May 25, 2011

Home » , , , » Pengumuman Khas PM di Himpunan Sejuta Belia 2011

Pengumuman Khas PM di Himpunan Sejuta Belia 2011

Assalamualaikum..

Pengumuman Khas PM di Himpunan Sejuta Belia 2011

Pada pada 27 hingga 29 hb Mei ni Himpunan Sejuta Belia 2011 akan dilangsungkan.PM kita akan membuat pengumuman khas pada hari Sabtu 28 hb di himpunan belia tersebut..Pengumum PM tu dikatakan pengumuman istimewa khas untuk para belia.

Himpunan Sejuta Belia 2011 ini akan diadakan di Putrajaya.Banyak aktiviti yang dilakukan pada himpunan tu termasukla layar skrin gergasi akan diletakkan di Persiaran Perdana bagi membolehkan orang ramai menonton perlawanan akhir Liga Juara-Juara Eropah antara Manchester United dan Barcelona berkenaan bersama Perdana Menteri.Tak silap ada 200 acara untuk hari belia untuk tahun ni.

Bagi aku himpunan sejuta belia ni memang bagus untuk belia memandangkan banyak belia kita yang masih begitu pasif.Tidak menyertai sebarang aktiviti sosial yang menyebabkan mereka tak boleh survive di alam pekerjaan nanti.Kalau yang aktif pun banyak aktiviti tak faedah yang mereka lakukan.

Aku saran untuk kita ramai-ramai menyokong Himpunan Sejuta Belia 2011 ni supaya hasrat kerajaan untuk mengumpul sejuta belia tercapai.Untuk sesiapa yang hendak mendaftar boleh pergi laman web utama haribelianegara.

sumber:mynewshub
            


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...